Monday 28 August 2017

Herstel Integreer Transformeer


Veranderingsbestuur strategieë en kennisoordrag prosesse vir 'n suksesvolle SAP Project 2 24 Mei 2010 deur Bill Wood Mense, organisatoriese en verandering bestuurstrategieë op 'n ERP implementering is gewoonlik moeiliker as die tegnologie implementering. veranderinge ERP implementering van die besigheid oorsaak werknemers van verskillende afdelings om meer kennis oor die besigheid geword in die algemeen (Hall, 2002) (sien ook die top 5 ERP Sukses Faktore deur Projek Fase van 22 Kritieke Suksesfaktore oor interdepartementele samewerking en kommunikasie). Terwyl dit is goed, dit bied ook 'n stel van die oordrag van kennis te daag dat konsultante sonder die diepte van die projek en besigheid vaardigheid nie in staat kan wees om te navigeer. Hulle kan nie eens bewus wees van die oordrag van kennis tegnieke (sien screening metodes om vind die regte SAP Consultant Deel 2 oor die nodige vaardighede en kommunikasie vereistes van 'n goeie konsultant). Die Kritieke Aard van opleiding en kennis oordrag strategie en tegnieke in Enige SAP of ERP-projek ERP programme soos SAP het 'n "enkele bron" van inligting skep 'n behoefte om begrip van sakeprosesse te ontwikkel. Dubbele inskrywing take word uitgeskakel en die mate van akkuraatheid data verhoog. Organisatoriese verwerking spoed toename oor tyd (na die aanvanklike leer stadium afswaai) en die afhanklikhede tussen departemente verhogings wat 'n vlak van samewerking dat sommige take en werk uitgedien maak. Werknemer vaardigheid vlak en prestasie verhogings (Scott en suiker 2004) maak die oordrag van kennis tegnieke, soos opleiding, 'n kritiese komponent vir 'n lang termyn sukses. Verskillende soorte opleiding is nodig vir SAP en ERP Projek Sukses Een van die grootste probleme in arbeidsmag voorbereiding vir ERP programme soos SAP is die tipe opleiding wat hulle ontvang. Die tipes opleiding wat jy besluit om te gebruik is almal deel van die oordrag van kennis strategieë, tegnieke, of metodes om sake transformasie te ondersteun. Die meeste maatskappye net die tradisionele geskryf sleutelbord opleiding wat bestaan ​​uit noukeurig beheer individuele transaksie oefeninge uit te voer. Die opleiding bevat slegs 'n baie beperkte fokus op die uitvoering van 'n klein reeks sleutelbord take tot die begrip van 'n enkele transaksie te dra. Hulle oor die algemeen nie te verwante kennis oor te dra. Dikwels is daar is min of geen kennis oorgedra van: Die betekenis van die data wat ingevoer. Waar daardie data is opgeneem in ander dele van die stelsel. Wat die onderliggende data afhanklikhede is. Watter tipes foutsporingstappe te neem. Wat interdepartementele impak bestaan. Watter deel van die algehele proses geraak word. Ens Saam met hierdie algemene gapings in die oordrag van kennis en metodes is daar min deurlopende opvolg na die stelsel is live soos: Kommunikasie oor onderhoud of prestasie tips en truuks na die stelsel is live. Bykomende opleiding of tegnieke soos dit ontstaan ​​oplos van probleme. Waar sleutel data en inligting vir besluitneming te vind. Ens Kennis oordrag prosesse, planne, strategieë, tegnieke, of metodes sluit nie hierdie belangrike aktiwiteite, al het hulle is belangrik vir die langtermyn sukses te maak. In wese gebruikers opgelei op watter take uit te voer, maar min of geen opleiding word gedoen om hulle te help verstaan ​​waarom die transaksies word uitgevoer. Hulle het min of geen begrip van die stroomop en stroomaf afhanklikhede binne hul eie departemente en oor die onderneming (Wheatley, 2000). Die tipe insig dat hierdie soort van die oordrag van kennis planne en tegnieke sal produseer kom net uit 'n groot ervaring. Die tipiese implementering stelsel fokus op die opleiding van individuele transaksies sonder die verduideliking van afhanklikhede of prosesse. Dit werk vir die aanvanklike blootstelling aan die stelsel, vir die leer van die gebruikerskoppelvlak en die nuwe data toelatingsvereistes. Hierdie metode is nie goed vir 'n lang termyn besigheid transformasie of vir 'n hoë produktiwiteit. Suksesvolle Veranderingsbestuur beplanning vereis veelvuldige strategieë en soorte opleiding 'n nuwe opleidingsprogram en Verandering bestuursmodel is nodig 'N Meer volledige verandering bestuur proses en plan, wat 'n paar maatskappye installering SAP of ander ERP stelsels optrede, is 'n verduideliking of oorsig van prosesse en hoe die transaksie pas in 'n algehele proses stroom. Dit is nog nie 'n voldoende bestuur van verandering strategie of proses om te verseker jy doen die regte oordrag van kennis en tegnieke. 'N Meer volledige lys van die oordrag van kennis metodes sluit verskeie komponente: Transaksionele verwerking (tipiese sleutelbord opleiding). Besigheid proses verstaan ​​( 'n paar projekte gebruik hierdie metode met transaksie vloeidiagramme vir die vertoon van afhanklikhede). Meester data afhanklikhede (paar projekte te doen hierdie vlak van eindgebruiker opleiding, want dit is oor die algemeen die implementering konsultante wat hierdie vlak van begrip te hê). Operasionele verwerking (minder projekte steeds doen hierdie soort opleiding, want dit is die produksie steun 8220; troubleshooting8221; tipe opleiding wat gesoute konsultante vereis om op die terrein lank genoeg om te help gebruikers werk deur die kwessies). Deurlopende oordrag van kennis aktiwiteite soos ad hoc vergaderings probleem op te los met alle geaffekteerde gebruikers (werk deur probleme as 'n groep in 'n konferensie kamer). Voortgesette kommunikasie oor tips en truuks na die stelsel is live. Die eerste 3 items op die lys hierbo kan uitgevoer word deur bekwame en vaardige opleiding professionele gedra. Of, as baie maatskappye doen, hulle kan ook goed gedoen deur opleiding spanlede. Die meeste raadgewende maatskappye gebruik 'n metode genoem die "Lei die Opleier" benadering. Hierdie benadering berus op die onderrig van interne werknemers van die maatskappy hoe om te leer, of trein, die transaksie (klawerbord verwant) kursusse. Dit maak staat op hulle in staat wees om deurstap versigtig geskryf en beheer gebruiker oefeninge van beperkte en diskrete transaksies. Die 8220; Trein die Trainer8221; benadering is 'n goeie kennis oordrag tegniek of metode vir baie maatskappye as die personeel wat hulle verskaf nie so dun dat hulle 'n geleentheid om te leer wat hulle nodig het om te weet uitgestrek. Vir hierdie om doeltreffend te wees dit vereis ook die konsultant genoeg om die kritiese begrip nodig om suksesvol te wees oor te dra na vaardig wees. As 'n konsultant het diep ervaring wat hulle kan die transaksie kennis tesame met die data afhanklikhede, sleutel proses verstaan, en selfs foutsporingswenke oordra. As die konsultante op die projek is nie in staat om dit te doen, dan is dit hoogs waarskynlik dat hulle nie die ervaring wat jy mag gewees het aangebied het. Jou betrokkenheid ooreenkoms mag voordelig wees om 'n soort van taal insluit om die oordrag van kennis vereistes te ondersteun, nie net dat dit gedoen moet word, maar verwag resultate van die oordrag van kennis. As die konsultante op die projek nie 'n goeie algehele proses verstaan ​​jou opleiers sal sukkel en die vierde item, die uitsondering verwerking het, sal bykans onmoontlik wees. Byvoorbeeld moet 'n goeie konsultante kennisoordrag plan sluit in die vermoë om te verstaan ​​oor te dra van die hele proses siklus van hul omgewing soos: Om Kontant Rekwisisie aan betaling Beplan om Produseer Ens My ondervinding is dat die "Lei die Opleier" benadering is die mees doeltreffende metode vir die oordrag van kennis aan interne werknemers. En op sy beurt, 'n goeie oordrag van kennis vir interne werknemers help om langer termyn verandering bestuur te verseker. As gevolg van die behoefte om die algehele proses siklus gebied verstaan ​​die konsultante diep ervaring in hul onderskeie gebied van kundigheid moet hê. ========================= Hall, R. (2002), "Enterprise Resource Planning Systems en Organisatoriese Verandering: Transformasie werkorganisasies" strategiese verandering, Vol. 11, pp. 263-270. Scott, J. en suiker, D. (2004), "Waargenome Doeltreffendheid van ERP opleidingshandleidings." Verrigtinge van die Tiende Amerikas konferensie oor inligtingstelsels, New York, pp. 3211-3215. Sia, S. en Soh, C. (2002), "Erns Assessering van ERP-Organisasie Uitlijnfout." Verrigtinge van die tweeëntwintig Internasionale Konferensie oor Information Systems, New Orleans, pp. 723-729. Wheatley, Malcolm (2000), "ERP Opleiding stink," CIO Magazine, Junie. ========================= Kontak my vandag deur ons webwerf kontak vorm (r3now / kontak), telefoon, of e-pos. +1 (704) 905 5175 =========================

No comments:

Post a Comment