Thursday 24 August 2017

Hoe Om Die Aanlyn Besigheid En Handel Met Mense Te Doen In


Sondag, November 20, 2011 Ek help pluk 'n aanlyn universiteit nodig . help asseblief? Im 20 jaar oud en Ive gewerk , want ek was 17 jaar old8230 ; ja, ek gegradueer van hoërskool vroeg. Ek het net klaar my algemene opvoedkundige vereistes , maar ek vind dit moeilik om voort te gaan met tradisionele kollege Ek het 'n kollege-graad aanlyn en het oorweeg die Universiteit van Phoenix . Ive gewerk as 'n lening beampte assistent en van plan is om my eie lenings te doen op 'n deeltydse basis , maar sou lening aan 'n Graad in sake-administrasie het . Enige comments8230 ;: * As jy dit nie soos die Universiteit van PHOENIX Sê vir my hoekom en waar jy WORK8230 ; VYF nagegaan en hulle geakkrediteer deur die toepaslike Akkreditasie verskaf EN watter spesifieke ONLINE Universiteit te kry is wat jy sal aanbeveel * ENIGE ondervind met die UNI VAN PHOENIX OF ander aanlyn KOLLEGES Ek help pluk 'n aanlyn universiteit nodig . help asseblief? Sien die inligting en skakels na hot8sites / kollege - univers .

No comments:

Post a Comment