Monday 25 September 2017

Foute Te Vermy Wanneer Handel Penny Aandeel


Foute te vermy wanneer Handel Penny Aandeel Foute te vermy wanneer Handel Penny Aandeel Ek is so moeg van hoor hoe Johannes een duisend dollars gemaak in miljoene, of Jake het 'n honderd dollar en omskep dit in rykdom en as jy eers teen die einde van die artikel wat hulle probeer om te verkoop jy 'n soort van handel program. My eerste beswaar is as jy so baie geld handel aandele waarom het jy nodig om te laai vir my 'n honderd dollar per maand vir hierdie wonderlike sagteware wat jy loof oor gemaak. Toeken van hierdie handelaar artikels vergeet om te noem wat nie te doen wanneer jy aandele verhandel, handel aandele is baie riskant en maak nie saak waar jy begin van daar af sal groeipyne. Wat ek wil beklemtoon is foute te vermy, wat jou risiko en verlies moet verminder. Moet nooit die regte geld wanneer begin, dit is die mees algemene fout gemaak deur 'n beginner handelaar. In plaas daarvan gebruik om 'n praktyk papier handel rekening, op hierdie manier wat jy gewoond raak aan die manier Aandeel handel tendens Persvrystellings geskryf Hoe om te lees Tegniese Analise Ek sal hierdie individuele onderwerpe in my later artikels dek om te verhoed dat die skep van 'n verwarring. Dit is nie eens 'n kwart van die belangrike inligting wat jy nodig het om werklik suksesvol te wees op-beurs wees. Laat ons nie vergeet dit is net soos enige iets anders, as jy nie daaraan werk en op te voed jouself jou suksessyfer sal aansienlik verminder. Kom ons wys wat is die tipiese voorraad transaksie. Persoon A stel 'n bevel herberg 5000 aandele te koop teen $ 1 per aandeel, persoon B op die verkoop kant sit 'n 5000 blok aandele wat hulle wil om te verkoop teen $ 1,05. Net soos enige ander tipe verkooptransaksie tot alle betrokke partye is nie gelukkig met die voorgestelde getalle is dit 'n wag spel. Nou laat die middel mans, wat die middelman in hierdie transaksie nie vergeet nie. Die mark Maker, 'n MMS hoofdoel en rede vir bestaan ​​is om die prys van 'n gegewe sekuriteit hou van stygende of val teen 'n vinnige tempo. Hulle is hier om 'n stabiele mark te skep, nou in gedagte hou dat dit nie altyd uitwerk in jou guns tel. Soms MMS uitval te vinnig, of dit word gesê hulle is geneig om kort die voorraad skep van 'n afwaartse prys per aandeel. Nou hou in gedagte hierdie stelling "hulle is geneig om kort die voorraad skep van 'n afwaartse prys per aandeel" is net 'n algemene handelaar meth so moet asseblief nie lees daarin te veel. Ek wil my lesers 'n afgeronde kennis in verband met aandele handel te gee.

No comments:

Post a Comment