Sunday 3 September 2017

Hoe Om Geld Te Maak Trading Paperback - 7 September 2009


Customers wat hierdie punt ook die volgende gekoop Mees nuttige Hersien Deur Longacre op 7 Julie 2015 Formaat: Paperback Ek kyk na die TV-reeks 34; miljoen dollar traders34; deur die skrywer, en dit is wat het my belangstel in die boek. Die boek bevat 'n oorsig van beide handel strategieë (tegniese ontleding) en fundamentele analise (waardasies). Ek het sedert besluit dat handel is nie vir my, so ek sal my kommentaar beperk tot die ander dele van die boek. Daar is 'n paar werklike pêrels van wysheid in dit vir die beginner beleggers soos ek - hier is 'n paar van my gunstelinge 1. Die pensioen plan maak 'n groot verskil aan die waardasie van die maatskappy (P23) 2. Die enkele belangrikste ding wat jy vir jou belegging raamwerk kan doen, is om te verstaan ​​wat die Amerikaanse ekonomie is besig - die Amerikaanse ekonomie dryf die Britse ekonomie (P56) 1. Handelaars is altyd probeer om 'n stap vorentoe van die mark, en hulle het letterlik hul vinger op die pols - beginners het min of geen hoop op die kompetisie met die professionele mense in hierdie arena 2. Die belangrikheid van verskansing - ten minste een ander posisie wat die eerste een komplimenteer. Vir my beteken dit 'n mengsel van bateklasse, soos aandele en gewone ou kontant.

No comments:

Post a Comment