Sunday 12 November 2017

Hoe Om Te Begin Penny Stock Trading Vandag


Hoe om te begin Penny Stock Trading Vandag Page Inhoud Jy kan begin belê in pennie aandele today8230; In die geval dat jy nuut is tot hulle is, laat ek jou 'n bietjie oor them8230 vertel; Hulle is goedkoop om te koop Jy kan dit doen vanaf die huis Jy kan jou eerste handel vandag maak Tipies hulle kos minder as $ 5 per aandeel met baie van hulle wat minder as $ 0,01 per aandeel. Hulle is maklik om te koop met behulp van net oor 'n aandelemakelaar. Jy kan koop en verkoop hulle van die huis af, maar jy moet 'n bietjie van die geld gespaar het om die makelaars rekening oop te maak. Ek verkies die gebruik van Etrade en die minimum deposito is $ 500. Wanneer jy koop en verkoop 'n voorraad gebaseer op 'n stelsel, sy dikwels genoem 'n toneelstuk. Daar is 'n verskeidenheid van toneelstukke wat hulself bewys het baie winsgewend te wees. Banke gebruik dit al die tyd en altyd skyn te wen. Daar twee maniere om 'n winsgewende handel wat gebaseer is op 'n bewese play8230 maak; Jy kan óf: Spandeer maande leer fundamentele en tegniese ontleding or8230; Neem voordeel van om jou voorraad optel van 'n bewese professional8230; Leer hoe om aandele te ontleed is belangrik om jou lang termyn sukses, maar spandeer maande om dit te doen die enigste manier om 'n wins trading8230 maak isnt; As jy vandag wil om te begin, kan jy. Let Me Something Verduidelik oor myself Jy kan bereik Wat jy streef! My hart gaan uit na nuwe handelaars wat streef na sukses te behaal. Ek omgee vir mense wat die begeerte om 'n doel te stel en te volg deur met dit te hê. As jy nuut is tot die handel dit is belangrik dat jy die regte optel van die begin af te maak. Ive been rondom forums en rade lank genoeg om te sien 'n baie goeie mense slegte raad. Ek is nie geïnteresseerd in inflating my eie ego. Ek gebruik voorraad plukkers myself. Sy eenvoudig makliker om sukses te behaal wanneer jy iemand anders stuur jou warm voorrade om gereeld te koop nie. As jy gereed is om sukses te behaal begin vandag toe hou reading8230 is; Hoe om te begin vandag: Maak 'n rekening by 'n aanlyn makelaars. Deposito fondse in jou nuwe rekening. Neem kundige advies oor watter aandele om te koop. Maak jou eerste handel. Die opening van jou rekening Daar is baie van die makelaars wat jy kan gebruik, maar ek verkies E * handel. Die pryse is redelik redelike en Ive het altyd 'n goeie ondervinding met hulle. As jy dit nie hou van hulle dan kyk TD Ameritrade. of Scottrade. deponeer Geld As jy E * handel gebruik dan kan jy geld via 'n bank draad deponeer en hulle normaalweg vertoon dieselfde dag. Jy kan hê om te wag 'n dag as jy hulle die fondse laat in die dag bedraad. My bank het 'n telefoon draad diens, so ek didnt selfs die huis verlaat die eerste keer het ek 'n deposito. Gee jou bank 'n oproep om te sien of hulle dit aan te bied as 'n diens. As youve nooit bedraad geld voor dont worry, sy maklik. Kry deskundige advies Aan die regterkant van optel kan jy suksesvol reg van die begin af. Ek het twee bronne wat ek gebruik vir 'n goeie voorraad picks8230; Nathan Gold Timothy Sykes Nathan Gold loop Penny Stock Egghead. Dit is 'n diens wat optel lewer aan jou elke Maandag gebaseer op fundamentele en tegniese analise wat hes gedoen van die maatskappy. As jy kan wag tot Maandag om jou eerste handel as Nathans diens is die pad om te gaan. Sy goedkoop en elke sent werd! Die tweede man wat ek gebruik is Timothy Sykes. Hes met profit. ly en is die handel pennie aandele vir meer as 10 jaar. Sy diens is 'n bietjie duurder, maar jy kan onmiddellik te begin. Plus jy hoef net te kry optel, maar jy altyd 700 opleiding video's, e-pos en teks waarskuwings van warm optel en groot ondersteuning. Maak jou eerste Koop Sodra jy die voorraad wat jy wil koop in die hand, het jy eenvoudig gaan in jou makelaar rekening, tik in die simbool en klik koop. Sy so eenvoudig nie. Jy Maak Geld wanneer jy verkoop Tipies wanneer 'n voorraad het 'n 20-30% wins verkoop ek dit gedoen. Uiteindelik 'n aandele prys sal daal vir 'n rukkie nadat dit uitgegaan, sodat ek daaruit en neem my geld. As jy gekoop $ 500 miljoen se aandele en dit winste 30% sal $ 150 te maak! Om geld te maak in die aandelemark kan baie maklik wees, maar daar is altyd 'n risiko. Laat ek verduidelik hoe ek hanteer this8230; minimaliseer Risiko Een ding om in gedagte te hou is dat iets wat 'n stop verlies genoem. As 'n voorraad wat jy gekoop het begin om te val in die prys, 'n perk stel vir hoeveel jy bereid is om te verloor voordat jy net 'uit die stomp en skuif op na die volgende een is. Ek tipies stel my keerverlies by 10-15%. Op dié manier het ek beskerm my geld en kan op die volgende buy beweeg sonder dat veel verloor. Jy moet jy verlies punt in gedagte te hou voordat jy selfs 'n voorraad te koop. Sodra jy sit dit dont beweeg van dit. Ek glo jy kan suksesvol Ek is ernstig. Jy weet wat 'n pennie voorraad is. Jy weet wat prysklas jy soek. Ek het begin met Etrade en weet dat net oor iemand kan inskakel en aan die gang met hulle vinnig. Jy weet dat jy waar jy kan winsgewend optel kry. Ek gebruik dit en weet dat beide Tim en Nathan maak goeie aanbevelings. As jy kan wag tot volgende Maandag, dan sou ek stel voor jy begin met Nathan Golds Egghead optel.

No comments:

Post a Comment