Thursday 16 November 2017

Hoe Om 'N Te Skep - Trading Edge Ken Die Sterk En Die Swak Geldeenhede


Hoe om te skep 'n & quot; Trading Edge & quot ;: Weet die Sterk en die swak geldeenhede In ons lewe Trading Webinars verwys ons dikwels om uit te vind wat geldeenhede is die sterkste en wat is die swakste. Deur die maak van daardie vasstelling kan ons die geldeenhede paar sodat ons 'n sterk teenoor 'n swak of 'n swak teenoor 'n sterk. Deur dit te doen wat ons skep 'n & ldquo; handel rand & rdquo; vir onsself. As ons handel 'n geldeenheid paar waarin beide geldeenhede is redelik gelyk in krag, gee ons die rand as gevolg óf geldeenheid ldquo kan &; neem beheer & rdquo; omdat hulle van gelyke sterkte. Deur wat ooreenstem met 'n sterk met 'n swak, maar ons kan 'n bietjie meer vertroue in die wete dat die rigting van die waarskynlike skuif het. Dan, as ons pas die rigting van daardie potensiaal skuif met die rigting van die tendens op die Daily grafiek, ons het 'n duidelike handel rand. Byvoorbeeld, op die oomblik die USDCHF paar is in 'n verslechtering neiging op die Daily grafiek. Op grond van 'n sterk / swak ontleding sien ons dat die dollar is swak en die CHF is sterk. So verkoop wat paar in die rigting van die Daily tendens is 'n hoër waarskynlikheid handel. Kortliks, hier is hoe ek te werk gaan doen 'n sterk / swak ontleding & hellip; Ek gebruik 'n 4 uur grafiek met 'n 200 SMA daarop. Op 'n vel papier, 'n wettige pad of 'n Excel spreiblad, lys ek die geldeenhede (nie die pare, maar die geldeenhede hulself) in 'n vertikale kolom. Byvoorbeeld, euro, dollar, CHF, ens Nou, laat & rsquo; s sê die paar in vraag op die 4 uur grafiek is die EURUSD. As dit handel bo die 200 SMA wat beteken dat die euro is sterker as die dollar op daardie tydstip. Ek maak 'n aantekening van die tweede onder die euro en die dollar in die kolom & hellip vertikale; euro kry 'n up pyl en die dollar kry 'n afpyltjie. Ek gaan na die volgende valuta en gaan deur dieselfde proses. (Alles in ag genome Ek bring oor 25 pare op die kaarte elke dag voor die oop van die New York sessie en dit neem minder as 15 minute.) Wanneer ek klaar is met die bogenoemde proses, ek klop al die & ldquo; up pyle & rdquo; en & ldquo; af pyle & rdquo; vir die euro teen die ander geldeenhede en dan kan ek vertel waar die euro geledere krag-wyse met betrekking tot elkeen van hulle. Byvoorbeeld, as die euro het 5 tot pyle en 2 af pyle en die JPY het 3 tot pyle en 4 af pyle, wat beteken dat die euro, algehele, is sterker as die JPY. (Dit kom nie & rsquo; t kry baie meer eenvoudig as dit!) Toe ek het al die geldeenhede waarin ek belangstel geëvalueer op hierdie manier, ek het dan 'n oorsig van hoe hulle almal met mekaar in verband gebaseer op sterkte / swakheid. Volgende, ek pas die sterkste met die swakste en gaan na die kaarte en kyk vir 'n tegniese rede, soos 'n onderbreking van ondersteuning of weerstand, die handel in die rigting van die tendens te betree. 'N paar wat 'n sterk geldeenheid pare teen 'n swak geldeenheid het sou 'n kandidaat vir 'n koop in 'n daaglikse uptrend wees. Aan die ander kant, sou 'n swak ingespan word teen 'n sterk kandidaat vir 'n verkoop in 'n daaglikse verslechtering neiging wees. So ver as die pare wat ek persoonlik kyk na, ek hardloop hierdie analise op alle kombinasies van die volgende geldeenhede: dollar, euro, pond, JPY, AUD, NZD, CHF en CAD. Die proses is baie basies, eenvoudig en redelik vervelig & hellip; b ut dit werk. As 'n kant voordeel, terwyl ek gaan deur die proses van die beheer van die 4 uur grafiek op elke paar, ek kry 'n gevoel vir wat aangaan in die mark op die oomblik. En dat die inligting dien my asook die verhandeling dag vorder. DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.

No comments:

Post a Comment