Monday 20 November 2017

Verlede Week Se Euro


Verlede week EUR / JPY 8 Uur Chart Trades Ek het 'n baie oor agt uur kaarte geskryf het onlangs as hulle nou my gunsteling tyd raam. Ongelukkig kan die meeste mense nie toegang tot 8 uur kaarte. Daar is 'n MT4 aanwyser dat die kaarte kan skep, maar dit is karretjie. Meta Trader 5 kom met 8 uur kaarte by verstek, maar baie makelaars nie ondersteun nie. Die meeste gevorderde kursus gebruikers is nou met behulp MT5 om handel te dryf of vir kartering. Hierdie week het ek twee reguit vorentoe ambagte op die euro / JPY agt uur kaarte. Die foto hieronder toon die ambagte Ek het. Hoekom is agt uur kaarte goeie? Daily kaarte is goed, maar hul belangrikste nadeel is die gebrek aan ambagte. Vier uur kaarte is groot ook, maar wat jy nodig het om dit meer dikwels te kontroleer as daaglikse kaarte. Agt uur kaarte bied 'n baie ambagte, maar jy hoef nie om dit te dikwels te kontroleer. Dit is waarom ek is lief vir die handel agt uur kaarte. As ek besig ek moet net 'n blik op die kaarte elke agt uur. Dit is selde dat ek 'n handelsmerk op die agt uur kaarte mis. Agt uur kaarte is ook gladder as vier uur kaarte. So wanneer dit kom by verhandelingsprys aksie, agt uur kaarte is makliker. Wil jy 'n paar agt uur grafiek wenke? As jy wil om te leer oor agt uur kaarte laat asseblief 'n comment hieronder. As genoeg mense belangstelling toon sal Ek begin deel sowat agt uur grafiek wenke.

No comments:

Post a Comment